duminică, 3 august 2014

Am mai spus si o repet : Investeste in educatie , pentru a fi profitabil la Bursa !

Daca vrei sa obtii progres si sa ai succes, in orice domeniu activezi, ai nevoie de educatie non-formala si sa inveti de la cei mai buni .


La fel este si in Bursa ; vrei sa fi profitabil : invata !


In aceasta postare iti vorbesc despre o oportunitate de a primi educatie de la domnul Mihai Vasiliu , trader de peste 15 ani cu rezultate foarte bune . Pe domnul Mihai Vasiliu il cunosc personal si pot spune ca este o persoana de incredere, un bun expert si un educator priceput .


Am invatat foarte multe de la dumnealui, iar acum ofera sansa sa particip la seminarii de foarte buna calitate . Cat de curand o sa fac si eu un astfel de seminar ; cand exact, nu stiu data, dar cum am timp si fonduri disponibile o sa investesc in educatie din partea unui asemenea bun mentor.

Inscrierea pentru seminarii si workshop-uri se face pe pagina urmatoare :


http://www.tradingeducators.eu/trading-seminars-workshops/options-seminar-essentials/


Adăugaţi o legendă



Niciun comentariu: