miercuri, 16 iulie 2014

Mai nou folosesc si pattern-ul Gartley pentru tranzactionarea ForEx

E cert faptul ca in ultimii 2 ani am folosit pattern-ul 1-2-3 ca semnal de intrare in tranzactii si am batut foarte mult timp moneda pe acest pattern, dar acum a venit timpul sa introduc un nou pattern (nou pentru mine!) in sistemul de trading pe care il folosesc .

Patternul despre care scriu acum il cunosc tot de vreo 2-3 ani, dar mi-am axat atentia pe studiul acestuia abia de foarte curand .

Este vorba despre pattern-ul Gartley, despre care am primit materiale de studiu recent de la Norman Hallett printr-un email cu un videoclip care m-a ajutat sa il inteleg ceva mai bine decat din alte surse de educatie pe care le-am studiat pana acum .

In opinia mea, Gartley pattern este un pattern care ma poate ajuta sa imi fac o idee mai ampla asupra instrumentelor forex pe care le tranzactionez, iar acest pattern il pot combina foarte usor cu pattern-ul 1-2-3 care ofera o vizualizare a graficului pe termen scurt.

Nu o sa intru in mai multe amanunte, ci o sa te invit sa urmaresti si tu videoclipul in care este explicat acest pattern si sa imi lasi un comment in care sa imi spui ce iti place si ce nu iti place referitor la aceasta metoda de trading .

Video-ul il poti urmari AICI ... 

Urmareste video-ul si spune-mi cum ti se pare ideea ?

Videoclipul este  AICI ...

Niciun comentariu: