marți, 8 iulie 2014

Cititul te face "cool" trader !

Daca esti un tip care pierde timpul ore intregi jucand jocuri de strategie (nu le-am inteles niciodata pe astea) , sau pierzi vremea si bani pe platformele de poker online, sau te uiti pe youtube la emisiuni inregistrate de la Protv , nu esti deloc "cool" , pe bune .


Vrei sa fi cel mai tare din cercul tau de cunoscuti ? Citeste o carte ! (nu o sa fi cel mai tare, dar macar o sa stii lucruri pe care altii nu le cunosc) .


Cat e de greu sa iei o carte de pe net, sa o scoti la imprimanta la un copy-center si sa o citesti fila cu fila ? Incearca, nu te va musca ! Cartile nu au dinti, dar iti dezvolta creierul cum nu te astepti . Pe bune ca ti-l dezvolta :) .


Lasand caterinca la o parte, iti dau acum o lista de 5 carti pe care le-am descarcat de pe net si pe care am de gand sa le termin de citit pana la sfarsitul anului.


Lista :


1. Trading in the zone by Mark Douglas


2. The complete day trader (vol. I & II ) by Jake Bernstein


3. Trade your way to financial freedom by Van K. Tharp


4. The day traders Bible by Richard D Wycoff


5.  Money management by Ryan Jones


6.  Day Trading With Short Term Price Patterns and Opening Range Breakout by Toby Crabel


Spor la citit ! Imi urez mie in primul rand ! Si tie ! :)


P.S. Da stiu, am pus 6 carti in lista , stiu . Da, toate sunt in engleza ... nu stii engleza ? Pai ce mos gerila ai facut pana acum de nu ai invatat engleza? Ai jucat jocuri pe calculator ? :)) Pune mana si invata engleza, nu-mi fa generatia de rusine. Gata . Spor la treaba si success in tot ce faci ! :)



Niciun comentariu: