vineri, 6 iunie 2014

Cele 5 tehnici anti-manipulare pe care le folosesc cand vorbesc cu brokerii.

Recunosc, nu-mi plac brokerii... acele persoane care ma suna cu scopul de a ma convinge sa depun bani in contul de la firma de brokeraj la care lucreaza ei ...

Imi plac brokerii precum Oanda si Plus500 care nu m-au sunat absolut niciodata; totul am rezolvat prin e-mail . :)

Pentru restul, folosesc 5 tehnici simple pentru a scapa de ei, sau pentru a-i induce in eroare :

1. La primul apel, deobicei nu am numarul lor in agenda si nu il cunosc. Dar, dupa ce le raspund si ei se prezinta, le spun: " Va rog sa ma scuzati, nu pot vorbi acum, va rog sa ma sunati maine la aceeasi ora." :)

Si pentru ca se tin de cuvant si suna, continui si eu :


2. Evit sa raspund cu "Da." la intrebarile lor, indiferent de subiectul intrebarii. E o chestie psihologica la mijloc, nu intru in amanunte, dar daca eviti sa le spui "Da." si le spui de mai multe ori "NU" , cei de la capatul firului incep sa isi piarda entuziasmul.

3. Nu dau informatii despre starea materiala pe care o am, sau dau informatii total eronate .

4. Nu dau informatii despre experienta pe care o am , sau nu o am in trading.... sau dau informatii care sa ii induca in eroare (asta daca am chef de vorba. ) .

5. Cand ma intreaba daca am cont la alta firma si daca sunt multumit de firma prin care tranzactionez, le raspund ca am conturi la peste 45 de firme de brokeraj si sunt multumit de toate . ;)

Ar mai fi si alte chestii de spus despre brokeri, dar deocamdata ma opresc aici. :)

Succes !


Niciun comentariu: