marți, 29 aprilie 2014

Care este cel mai util time frame pentru tranzactionarea forex intraday si de ce majoritatea brokerilor nu il ofera ?

Am citit multe materiale educationale referitoare la tranzactionarea intraday pe valute, materiale scrise de traderi cu experienta cum sunt Joe Ross , Markus Heitkoetter, Scott Barkley .
La toti am gasit informatia cum ca cel mai bun TF pentru tranzactionarea intraday este TF 10 Minute.

Problema este ca foarte putini brokeri ofera platforme cu acest time frame .

De ce ?

O explicatie mi-a fost oferita de Scott Barkley care a spus ca brokerii platesc firmele care ofera platforme de tranzactionare ( cum este MQL pt platforma MT4, MT5 ) sa elimine acest TF de 10 minute din optiunile platformei.

De ce ar face brokerii asta?

Motivul este simplu : pentru ca TF-ul de 10 minute ofera cele mai bune semnale de trading care pot fi interpretate si identificate cu usurinta de traderi, ceea ce i-ar face pe traderi mai profitabili .

Majoritatea traderilor tranzactioneaza pe termen scurt, iar TF-ul de 10 minute chiar ofera cele mai bune semnale de trading; o spun din experienta.

Deasemenea, Scott Barkley spune ca TF -ul de 5 minute este prea "rapid" si ofera multe semnale false, iar TF-ul de 15 minute este prea "incet" si e greu de tranzactionat pe el.

Ramane de vazut sa testezi si tu tranzactionarea pe TF de 10 minute daca gasesti un broker care ofera acest lucru si sa vezi diferenta .

Deocamdata, eu inca nu am cont real la o firma de brokeraj care ofera platforma cu TF 10 Min , dar am testat pe Demo la Dukascopy, Trading 212 si la Goldring acest time frame si pot spune ca este o diferenta vizibila in comparatie cu TF-urile oferite de MT4 si MT5 .

Testeaza si tu si spune-mi parerea ta , iar daca gasesti alte firme de brokeraj care ofera platforma de tranzactionare cu Time Frame 10 minute, posteaza numele brokerilor intr-un comment la acest articol.

Multumesc mult ca ai citit aceasta postare si astept un feed-back de la tine.

Cu stima, iti doresc spor la bani ! :)

LATER EDIT : Am inceput sa folosesc un cont real cu TF de 10 minute de la Oanda . Merge brici :) .

Niciun comentariu: