joi, 27 februarie 2014

Seminar despre trading forex, actiuni si indici bursieri la care te invit sa participi cu incredere .

Cu ceva timp in urma am fost contactat de domnul Adrian Filip care mi-a spus ca ii place blog-ul meu si m-a incurajat sa continui sa ofer informatii din experienta mea personala din domeniul trading-ului si, sincer, m-am bucurat de sustinerea morala pe care mi-a oferit-o.

Acum 4-5 zile, domnul Adrian mi-a spus ca o sa vina in Romania ca sa sustina o serie de seminarii  sponsorizate de compania de brokeraj IronFX si mi-a sugerat sa particip si eu si sa invit si alte persoane interesate sa afle informatii de la un trader independent cu experienta in tranzactionarea FOREX si stocks.

Seminarul la care o sa particip si eu va fi cel din Bucuresti de pe 20 martie 2014 si, mi-ar placea sa vi si tu . :)

Vei avea ocazia sa intalnesti oameni care au acelasi interes ca si tine, anume, trading-ul, iar aceasta experienta sigur te va ajuta pe viitor in cariera ta de trader ;) .

Eu am mai participat la astfel de evenimente si de fiecare data m-am bucurat ca am intalnit oameni deosebiti de la care am invatat cate ceva.

Despre importanta si beneficiile acestui mod de socializare am scris intr-un articol mai vechi. 

Mentionez ca pentru a participa la acest seminar trebuie sa te inregistrezi, deoarece locurile sunt limitate, cu toate ca seminarul este gratuit.

Da un click pe poza de mai jos si inregistreaza-te cu incredere si fara ezitare . :) Succes !




Niciun comentariu: