duminică, 26 ianuarie 2014

Cum fac pregatirea pentru ziua de tranzactionare?

Salut !

In acest articol o sa prezint modul cum obisnuiesc eu sa imi incep ziua de trading.

Deoarece sunt un trader care tranzactionez intraday, dedic destul de multe ore acestei activitati si deaceea consider o zi de tranzactionare o zi de munca. Desi este o munca solicitanta din punct de vedere mental, este o munca pe care o fac cu placere, mai ales ca odata cu trecerea timpului am capatat multa experienta care ma ajuta sa obtin profit constant.

Ziua de trading incepe cu trezirea dupa cel putin 5 ore de somn, deobicei la ora 5 A.M. ceasul desteptator isi face datoria sa sune strident de pe dulap ( il tin acolo ca sa fiu sigur ca ma dau jos din pat cand trebuie sa il opresc- e un truc ca sa ma misc dupa trezire, ceea ce ma face sa imi sara somnul mai repede) .

Dupa ce opresc ceasul, beau un pahar mare cu apa si dupa aceea, timp de 20 de minute fac exercitii fizice ca sa ma inviorez (flotari, genuflexiuni, abdomene etc. ).

Dupa cele 20 de minute de exercitii fizice, urmeaza 20 de minute in care invat. In aceste 20 de minute ori citesc 8-10 pagini dintr-o carte, ori urmaresc un videoclip cu diferite prezentari de analiza tehnica, sau ma uit la un seminar al unei facultati care isi publica materialele pe net (gasesti asa ceva pe coursera.com ) .

Dupa ce trec cele 20 de minute de "learning", urmeaza 20 de minute de "journaling", adica timp de 20 de minute imi notez in agenda ceea ce trebuie sa fac in ziua respectiva.

Astfel a trecut o ora in care cu toate ca nu am facut nimic legat de tranzactionare, totusi ma pregateste pentru ceea ce urmeaza in ziua de tranzactionare.

Dupa acest "ritual" de 1 ora, iau micul dejun si trec la partea care tine de tranding. Deschid platforma de tranzactionare si timp de 20 de minute fac o "scanare" pe graficele perechilor valutare pe care tranzactionez cel mai des; am aproximativ 15 perechi pe care le tranzactionez si ma uit la fiecare pe TF de 30 minute sa vad pe care dintre ele identific semnale de intrare in tranzactii. Deobicei, de la ora 6:00 pana la ora 10:00, ar trebui sa apara semnalele pe care le urmaresc macar pe 3-4 perechi valutare dintre cele 15 pe care le tranzactionez .

Deci, la ora 10:00, eu deja am 5 ore de activitate :) .

Ca rezumat, inceperea zile de trading consta in :
* 20 minute exercitii fizice;
*20 minute invatare;
*20 minute planificare in agenda;
*20 minute mic dejun;
*20 minute scanare grafice .
Reteta unei zile de succes in trading :) .

Cam atat am avut de spus in acest articol; daca ti-a placut, te rog sa dai un share, iar daca nu ti-a placut, trimite un prieten pe aceasta pagina ca sa dea el un share :) . Succes si spor la pipsi verzi in saptamana care urmeaza!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Foarte tare