luni, 30 decembrie 2013

Inca mai este valabila promotia prin care poti obtine un micro-cont real de 100Euro

Salut si bine ai venit pe blog-ul investitorforex . :)

Vreau sa iti zic ca cei de la tradimo.com au o oferta prin care poti face bani pe internet tranzactionand FOREX.

Pasii pe care trebuie sa ii urmezi ca sa obtii 100Euro in contul de tranzactionare sunt:

- Dai click si te inregistrezi  pe site-ul ACESTA DIN LINK   ;
- Parcurgi lectiile gratuite de trading din site si rezolvi un chestionar cu intrebari relativ usoare despre piata FOREX.
-Incarci actele scanate pe care ti le solicita compania (eu am trimis copie dupa buletin si factura telefonica )
-Verifici e-mail-ul pentru a folosi datele pe care ti le trimite compania de brokeraj, date cu care te loghezi pe platforma de tranzactionare.

Daca ai ceva nelamuriri , poti sa ceri indrumare atat pe tradimo.com cat si aici pe blog.

Inca o data, link-ul prin care poti obtine un micro-cont de tranzactionare de 100Euro este ACESTA .

Succes si spor la pipsi ! :)

2 comentarii:

Unknown spunea...

Eu am aplicat in 27 decembrie. Am parcurs lectiile, am facut testul si am trimis documentele (CI si o factura).
Pana la aceasta data nu am primit NIMIC...

Unknown spunea...

Da, si la mine au durat 5 zile lucratoare pana am primit. La o promotie anterioara la alta firma de brokeraj am asteptat 3 saptamani :) . O sa primesti si tu Mircea banii in cont cat de curand ... sa nu uiti sa verifici din cand in cand e-mail-ul, dar daca e sa ii primesti, oricum, dupa 2 ianuarie cred ca se pun in miscare cei de acolo :) .