sâmbătă, 7 decembrie 2013

Cum inveti sa tranzactionezi gratis ? -- metoda competitiva .

De curand m-am intors din Bucuresti unde am stat peste 2 saptamani si am muncit cot la cot cu un tanar respectabil care m-a solicitat prin intermediul acestui blog sa ii arat ceea ce stiu despre trading.

Rezultatele si progresul pe care le-am obtinut amandoi (el a invatat , iar eu am aprofundat cunostintele) au fost foarte bune si pe langa faptul ca am legat o relatie de prietenie si parteneriat, am ajuns la conlcuzia ca cel mai bine inveti atunci cand ii inveti si pe altii ceea ce stii.

Trecand peste acestea, acum iti prezint o metoda care m-a ajutat foarte mult acum 2-3 ani despre cum sa fac sa invat trading intrun mod util .

Treaba e simpla; in trading ca sa capeti experienta este nevoie de multa multa practica.

Cum am obtinut eu practica la inceput, a fost prin participarea la cateva concursuri de trading, iar cel mai util mi-a fost cel de la Dukascopy . De ce mi-a fost acest concurs cel mai util ?
Pentru ca , in primul rand, concursul are cateva conditii la tranzactionare care pe mine m-au educat si m-au tinut departe de a risca mult pe un trade, ceea ce m-a ajutat in timp, iar in al doi-lea rand, concursul Dukascopy are o miza destul de mare pentru ca daca il castigi ai sansa sa obtii intre 500$ si 5000$ in cont, plus o excursie la Geneva daca vei castiga locul 1 .

Cum suna ? :) Fain, nu ? Iti mai vine sa tranzactionezi asa , decat pe un cont de 50$ la alti brokeri :)

Din pacate, acum au scos din lista de premii excursia, dar concursul ramane la fel de tentant si plin de lucuri bune.

Daca vrei, poti sa intri si sa incepi sa tranzactionezi in el, nu te costa nimic, iar in plus, ceea ce vei invata in acest concurs iti va fi de mare ajutor :) .

Succes !

Niciun comentariu: