vineri, 8 noiembrie 2013

Capital de 100 de Euro cu care sa incepi sa tranzactionezi

Daca esti la inceput de drum in tranzactionarea forex te sfatuiesc sa te folosesti de avantajele unui micro cont real de 100 Euro obtinuti fara risc oferiti prin site-ul tradimo.com , site care ofera educatie pentru trading .

Ca sa obtii micro-contul trebuie sa urmezi cativa pasi simpli :

- intri si te inregistrezi pe site-ul tradimo.com ;
- accesezi sectiunea €100 capital si rezolvi chestionarul (dureaza putin peste 20 de minute) ;
- te inregistrezi la firma de brokeraj care ofera platforma de trading si trimiti actele scanate pe care le solicita.

Dupa ce vei primi datele contului, vei putea descarca platforma de tranzactionare si vei incepe sa tranzactionezi ; chiar daca stii despre ce e vorba in trading, poti accesa cu incredere si sectiunile de educatie de pe tradimo.com .

Succes!

4 comentarii:

elena spunea...

Buna ziua,
M-am inregistrat pe tradimo.com pentru contul de 100 euro, dar cei de la firma de brokeraj imi cer copie certificata de pe CI. Crezand ca vor de fapt copie legalizata la notar, am cerut asa ceva la un notar, si mi s-a spus ca nu poate sa-mi faca. Ce ma sfatuiesti sa fac?

Unknown spunea...

Buna Elena ... trebuie doar o copie scanata de pe C.I. , simpla, fara sa fie legalizata la notar ; eu asa am trimis prin e-mail, doar copie dupa C.I. , copie dupa o factura de la abonamentul de mobil (pentru verificarea adresei ) si cam atat .... astea sunt cerintele la orice firma de brokeraj cand deschizi un cont real ; este ca si cum a-i avea un cont la banca , e nevoie de copie C.I. si copie factura ... e simplu :)

elena spunea...

Buna Dan. Le-am trimis doar copie simpla dupa CI si un extras bancar, dar cei de la ayondo markets, ca despre ei e vorba, cer totusi copie certificata.
Citez:
"In order to complete this process with the minimum of delay we require the following documentation:-
-a certified photocopy, fax or scanned copy of your passport or photographic driving licence.
and
-a non-certified photocopy, fax or scanned copy of a recent bank statement or utility bill (dated in the last three months; we cannot accept credit card or mobile phone bills). "

Oricum multumesc de raspuns.

Unknown spunea...

Aaa, pai la ayondo nu stiu cum e; eu am luat doar de la gkfx ...